Wednesday, July 08, 2009

I know..

I know sumone is watching me,

I know sumone is pretanding be my fren but dia jadi tali barua org lain yg takut pada bayang2 sendiri n anggap i musuh dia,

I know sumone yg i igt dia teman tempat bercerita rupa2 nya dia tikam i dari belakang,

I know sumone is reading my blog just to get info for the other person,

I know sumone tgh gelak n tepuk tgn tgk keadaan life i skrg,

I know...

To that sumone i never tot this is the real u.. all this while i was so stupid coz i trust u too much.. Semoga Allah merahmati segala perbuatan ko ni ..

To that sumone.. u r not welcome here.. Aku haram kan mata ko bace blog aku nih!!!!

To that sumone, aku tk kan tukar or delete blog aku ni just sbb org yg cam ko..

To that sumone, aku tau aku mmg buat salah, tapi bukan dgn ko, ko takde kena mengena dgn org yg aku buat salah tu, tapi ko mengeruh kan lagi keadaan,

To that sumone, Aku jumpa ko di Sana nanti..

No comments: