Thursday, July 09, 2009

Kemaafan Dendam Yang Terindah

Mmg aku marah2 sgt.., macam lava gunung berapi menggelegak
Mmg aku tak sangka sgt dia org nya,
Mmg aku tak penah ter fikir dia akan buat aku gitu,
Mmg aku rasa dikhinati sgt bila dia tikam aku dari belakang.

oleh org yang aku sangka teman/sahabat/tempat aku bercerita/

tapi..

Bila dia yang aku marah sgt macam lava gunung berapi memohon maaf,
Bila dia yang i tak sangka sgt org nya memohon maaf,
Bila dia yang i tak penah fikir akan buat aku gitu memohon maaf
Bila dia yg mengkhianati aku , menikam aku dari belakang memohon maaf,

hati aku..?
cair, tersentuh, sayu, pilu..


demi sebuah persahabatan yg sekian lama terjalin
dunia akhirat aku maaf kan dia..
dia tetap sahabat ku,
dia tetap laling aku,
dia tetap mak hayam vouge aku.
dia tetap di alu alu kan dlm dunia blog aku ini..

mmg pedih,
mmg sakit,
mmg hancur,

tapi....

adakah aku ingin kan semua ini berlaku????
adakah aku ini terlalu bodoh utk buat benda yg aku tau salah?????

adakah aku punya pilihan utk tidak menghadapi semua ini?

adakah aku ini hanya menjadi mangsa keadaan.. ??
adakah keadan harus di persalahkan atau aku??

biar lah aku menangis sendiri..


adios..